7 grudnia 2010

Króliczki

Witam Was kochane,
dziękuje za komentarze,są tak bardzo budujące i dające dużo pozytywnej energii która uskrzydla mnie do dalszego działania.Zima na całego chociaż u nas dzisiaj pomiędzy -1 a 0 więc tylko patrzeć jak będzie odwilż.Ja natomiast zasypana... nie śniegiem a zamówieniami!!!bardzo,bardzo się cieszę dziękuje serdecznie.Pierniczki zrobiły furorę i niedługo będą mi się śniły po nocach ale to sama przyjemność,hihi.
Poczyniłam króliczki w sukieneczkach w tej tkanince w różyczki zakochałam się mam jej caaałe kilka metrów,więc pewnie jeszcze powstaną z niej i anielinki i śpioszki:)
Pa,pa









5 komentarzy:

  1. urocze! chociaż mnie bardziej podoba się ten w sukienuni w kropeczki :D
    nie, żeby ten drugi mi się nie podobał... ale to jednak nie moje kolory, nie moje wzory :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne króliczki ! i piękne tkaninki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Och jakie bajeczne, jak fajnie ,że natknęłam się na Twój blog:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję,dziękuję,dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  5. ych... Twoje króliczki są tak piękne, że sama boję się zaryzykować zrobić takie cudo, bo... nie wyjdzie mi :-(

    OdpowiedzUsuń