6 sierpnia 2013

Upsss,chyba czas wrócić...

...i odkurzyć bloga.
Moje kochane dziękuję za @ z pytaniami kiedy wrócę i czy u mnie wszystko w porządku.
Dziękuję za pamięć i dobre słowo ♥
Moja maszyna nie pokryła się kurzem o nie nie,miałam co robić,noce zarwane,ale u mnie zawsze tak było,wolałam nocami szyć gdy dziewczynki już zasnęły.
Troszkę mi się pozmieniało w ostatnim czasie,ale nie będę Was tu zanudzać moimi problemami i to po tak długiej nieobecności,może kiedyś się wyżalę,myślę że raczej na pewno :):)bo Wy zawsze szepniecie dobre słowo i podniesiecie na duchu :)
Troszkę się przebranżowiłam ale to może następnym razem.
Szyłam też moje ukochane anielinki,nie wszystkie udało się obfocić bo pilne były wysyłki,tu dwie dla kochanej p.Eli



tu girlanda z opaską dla p.Ani fotograf
 
 I kolejna rzecz już dla innej Ani-młodej mamusi mieszkającej daleko za granicami kraju
Ania poprosiła mnie o uszycie ochraniacza do łóżeczka dla jej synka Maksa,kolorystyka biało-niebieska.W środku biel jedynym ozdobnikiem jest naszyta literka M i obszyta taśmą ozdobną.Druga strona to materiał w paseczki biało-niebieskie plus troczki z tej samej tkaniny.Do środka włożyłam gąbkę,przez co jest sztywniejszy i nie wywija się,każdy z boczków ma dołem zameczek,gąbkę można wyjąć a ochraniacz wyprać :)

 ...a tu prezencik od "cioci"-misio.


Karolina poprosiła o uszycie literek i opaski dla swej chrześnicy Niny



Na początek tyle,nie chcę zasypać Was zdjęciami,pomalutku ...
Teraz zmykam spać,córcia rano wstanie skoro świt a ja oczy na zapałkach będę mieć...
Uściski posyłam ♥
Renia

20 komentarzy:

  1. Witaj, najważniejsze że jesteś a uszyte rzeczy PIEKNE!

    OdpowiedzUsuń
  2. Anielinki przepiękne, reszta też nie gorsza;) Pastelowo, delikatnie, dziecięco,cudownie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudeńka kochana cudeńka!! Cieszę się że wróciłaś :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko śliczne.Fajniutko że wróciłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  5. jak zawsze cudeńka nie ma Ciebie dłuższy czas i taki cuedńka powstają. Widzę że zmieniłaś logo fajne .

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubie takie powroty :-) Tylko juz nie znikaj :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, że jesteś :) A szyjątka cudne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Hello,Reniu,fajnie ,że jesteś,pięne rzezy poszyłaś,czekamy na więcej....:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zawsze wszystko piękne i dopracowane w szczególikach. Wracaj, wracaj i opowiadaj :).

    OdpowiedzUsuń
  10. Morena ! wracaj ! dawno Cie nie było. Mam nadzieję, ze wszystko w porządku ?

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniołki piękne :) reszta również

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystko jest wspaniałe ! Bardzo mi się podoba :)

    Zapraszam na moje Candy : http://skradzionechwile.blogspot.com/2014/10/candy-w-skradzione-chwile.html

    Pozdrawiam cieplutko ! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. O rany, co ja odnalazłam!!! Morenko, co tam u Ciebie słychać???

    OdpowiedzUsuń
  14. I have read this보령출장샵 article; it is very informative and helpful for me

    OdpowiedzUsuń