16 marca 2012

Od czego by tu...

...zacząć moje drogie?
Może od tego że śliczny dzisiaj dzień,czuć i widać zbliżającą się wiosnę.
Najmłodsza na spacerku przeganiała patykiem mrówki i robaczki pomarańczowo-czarne,nie dawała za wygraną nawet gdy sie w ziemi chowały,grzebała i wołała-choć tu nie ciekaj,co znaczy chodź tu nie uciekaj.
Przyjemnie jest być na dworze nie myśląc że nos się odmrozi...


U mnie maszyna terkocze,łapki pokłute od szycia ręcznego,w ramach odskoczni szybciutko skleciłam opaski dla dziewczynek.Jeśli ktoś jest zainteresowany nabyciem to zapraszam na @.
 ♥
 ♥
I girlandy-proporczyki ślicznie potrafią upiększyć pokoik naszych pociech,dla zainteresowanych wystawiłam na Fairy House 
 ♥
 ♥
 ♥
 ♥
 ♥
jak wiosna to i pierwsze trele ptaszków,jeszcze jest kilka dostepnych
 ♥
 ♥
 ♥
 ♥
 Panna króliczka już ma nowy domek u Magdaleny i jej uroczych córeczek-urodzone modelki,M. robi absolutnie fantastyczne zdjęcia zobaczcie same klik,klik także girlanda do nich poleciała.
Madziu dziękuję pięknie
 ♥
Na razie może wystarczy?zdjęć tyle że na dwa konkretne wpisy wystarczy.To jednak nie koniec,kończę kolejnego torcika dla kolejnej fantastycznej Pani fotograf i ...jeszcze coś z czym musiałam się zmierzyć ale wyszło i jestem z efektów bardzo zadowolona.Ale o tym w kolejnym wpisie,mam nadzieję że nie za miesiąc,moje kochane.

Jutro wysiewam nasionka,nareszcie...

Pozdrawiam Was kochane i witam wszystkie nowe obserwatorki,bardzo się cieszę że podoba się u mnie,zostańcie na dłużej,całusy♥♥♥

Renia

9 komentarzy:

  1. Wszystko śliczne. Ptaszki i serduszka w słodkich, pastelowych kolorach. Królisia w letniej wersji też urocza. Napracowałaś się , ale efekt piękny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj jojoj maszyna chyba się przegrzała;) sliczne wszystko;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Królisia najpiękniejsza na świecie :-). Reniu napisałam do Ciebie maila. I zamawiam tę dziewczynkową girlandę. Pozdrawiam i życzę słonecznego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne, pastelowe kolory i śliczne pomysły pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Reniu,piękne tkaninki masz i cudne szyjątka,tak mego radośnie i wiosennie,tak trzymać:))pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ kolory... przepięknie u Ciebie - wiosna pełną krasą. Prace, cóż - idealne. Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne rzeczy szyjesz i pokazujesz, piękne tkaniny:)

    OdpowiedzUsuń
  8. POMYSLOWE OPASKI ZAPRASZAM DO SIEBIE DO OBEJRZENIA MOICH POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  9. jakie piękne szyjątka ^^ muszę sobie takie ptaszorki sprawić, bo wilce mi się podobają ^^

    OdpowiedzUsuń